اسکی فضایی برای دونده های حرفه ای

دونده های حرفه ای که در تمرینات خود باید فشار بیشتری را به بدن خود وارد کنند،بهترین گزینه برای آنها استفاده از الپیکال است. الپتیکال منجر به یک ریکاوری فعال در عضلات می شود و گرفتگی ماهیچه ها را بهبود می بخشد. شروع یک تمرین سبک  و افزایش مقاومت دستگاه برای ۳۰ دقیقه که با حرکات کششی و انعطاف پذیری همراه باشد بهترین راه برای پر کردن زمان بین تمرینات سخت بدن و ریکاوری عضلات است.

ریکاوری با الپتیکال

این یک تمرین بسیار آسان و موثر برای کسانی است که به دنبال ریکاوری بدن خود هستند. مدت زمان این تمرین تنها ۳۰ دقیقه است .

  1. گرم کردن بدن برای ۵ دقیقه (warm up) : با حرکت دست و پا بدون افزایش مقاومت و شیب برای افزایش ضربان فلب (مقدار ضربان قلب خود را به راحتی می توانید بر روی کنسول مشاهده کنید)
  2. افزایش شیب و مقاومت دستگاه برای ۲۰ دقیقه. شما باید به حدی فعالیت داشته باشید که قادر به صحبت کردن و بیان جملات باشید. اگر نه باید شیب یا مقاومت دستگاه را کاهش دهید.
  3. برای ۵ دقیقه پایانی که سرد کردن بدن است باید شیب و مقاومت را به آرامی کم کنید تا ضربان قلب نیز پایین بیاید.
حتما بخوانید:  چگونه پرس پا با دستگاه بزنیم؟

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *