بهترین استفاده از شیب تردمیل

همانطور که می دانید با افزایش سرعت خود می توانید شدت تمرینات خود را افزایش دهید. اما بهره های دیگر که می توانید از تردمیل بگیرید با استفاده از شیب تردمیل خود را نشان می دهد.

اگر ورزش شما با هدف از دست دادن چربی های اضافی بدنتان است، افزایش سطح شیب تردمیل می تواند یکی از موثر ترین راه ها برای رسیدن به این هدف باشد. افزایش شیب تردمیل منجر به بالا رفتن ضربان قلب شما بدون آسیب رسانی به مفاصل می شود.

تحقیقات نشان می دهد که افزایش شیب تردمیل بدون افزایش سرعت می تواند بری چربی سوزی و بالا بردن ضربان قلبتان موثر باشد. و این روش از منحصر به فرد ترین روش ها در کاهش وزن است. بالا و پایین بردن شیب در فواصل مختلف به افزایش استقامت و قدرت ماهیچه هایتان نیز کمک می کند.

دونده ها و کوهنوردان از شیب تردمیل جهت شبیه سازی با محیط بیرون استفاده می کنند تا در دوران ریکاوری نیز تمرینات خود را انجام دهند و در محیط بهتری نیرو و استقامت خود را افزایش دهند. چنین تمریناتی باید شامل راه رفتن، دویدن آرام و افزایش  سرعت و شیب همراه باشد تا ناهمواری های زمین نیز در نظر گرفته شود.

حتما بخوانید:   سایز کم کنیم؛تمرینات صحیح (۲)

برای هر سطحی از فیتنس که هستید، شیب تردمیل خود را افزایش دهید تا با آسیب کمتری بتوانید شدت تمریناتتان را افزایش دهید. همچنینی شما می توانید با این روش منحصر به فرد به افزایش استفامت و عضله سازی خود نیز کمک کنید.

همین الان برای یک شروع خوب تردمیل شیب دار خود را انتخاب کنید.