تاثیرات اسپینیگ بر فیتنس خانم ها

کلاس های اسپینینگ ،مجموعه ای از دوچرخه های ثابت در یک سالن ورزشی به همراه مربی است. کلاس اسپینینگ با موسیقی های تند و نورپردازی  انجام می شود تا انگیزه شما را بالا ببرد و بالاترین بهره را از کلاس خود ببرید.

کلاس های اسپینینگ برای خانم ها می تواند بسیار سرگرم کننده و مفید باشد. در کلاس های گروهی اسپینینگ ،‌در یک فضای دوستانه و رقابتی شما مقدار بسیار بالایی کالری می سوزانید و قدرت قلبی عروقی خود را بالا می  برید.

انگیزه

کلاس های اسپینینگ نسبت به سایر کلاس های گروهی بسیار انگیزشی هستند. در این کلاس ها شما در یک محیط شبیه سازی شده به فضای بیرون ،همراه با نورپردازی و موسیقی تند و یک مربی انگیزشی رکاب می زنید.

درکلاس های اسپینینگ، دیگر نگران وضعیت آب و هوایی ، ترافیک ،سرما و آلودگی هوا نخواهید بود. شما در یک محیط امن دوچرخه سواری می کنید و از همان مزایای دوچرخه سواری بهره می برید. حضور سایر خانم ها در محیط کلاس اسپینینگ و ایجاد فضای رقابتی ، انگیزه شما را بالا می برد و در نهایت دوستان خوبی نیز پیدا خواهید کرد.

حتما بخوانید:   پیشگیری از درد قفسه سینه در دویدن (۲)

اسپینینگ و کاهش وزن خانم ها

کاهش وزن زمانی اتفاق می افتد که شما کالری بیشتری را می سوزانید. اسپینینگ  یک تمرین هوازی است که در آن کالری زیادی می سوزانیدبه همین دلیل از ورزش های کارآمدی است که در خانم منجر به کاهش وزن سریع می شود.تحقیقات ثابت کرده است که ۴۵ دقیقه اسپینینگ معادل ۴۵۰ کالری می سوزاند. سوزاندن کالری متابولیسم بدن شما را بالا برده و باعش می شود حتی در زمانی که ورزش نمی کنید کالری بسوزانید.

اسپینینگ و افزایش قدرت عضلات

اسپینینگ به طور مستقیم بر روی عضلات ، چهارسر ، گلوتئال ،همسترین و عضلات شکمی تاثیر می گذارد و موجب افزایش قدرت و استقامت عضلات می شود. قوی شدن عضلات پا و شکم در خانم در زایمان راحت خود را نشان می دهد.

شرکت درکلاس های اسپینینگ  به افزایش ظرفیت قلبی و عروقی شما کمک می کند و موجب بهبود سیستم قلبی و عروقی شما می شود.

حتما بخوانید:   تفاوت ماهیچه های به کار گرفته شده در دوچرخه سواری و دویدن