تجهیزات مورد نیاز برای حفظ تناسب اندام در خانه

همانطور که می بینید ، پاییز و فصل سرما، روزهای کوتاه تری را با خود به همراه دارند و تاریکی و سرما بهونه ای برای از بین رفتن انگیزه شما برای ورزش کردن در طول این فصل است.

اگر سرما بهونه ای برای باشگاه نرفتن شماست ، نظرتون راجع به سرمایه گذاری کوچک بر روی تجهیزات دستی ورزشی در خانه چیست؟ من که فکر می کنم تجربه خوب ومقرون به صرفه ای خواهد بود.

 مدیسن بال

مدیسن بال امروزه از اجزای اصلی باشگاه ها هستند که به راحتی می توان از آنها در خانه هم استفاده کرد.برخی از انواع این مدیسن بال ها دارای دو دستگیره هستند و که بالا بردن و حرکت دادن آنها را آسان تر می کند.

تبدیل دوچرخه به دوچرخه ثابت

همیشه لازم نیست هزینه بالایی برای داشتن یک دوچرخه ثابت در خانه خود پرداخت کنید. به راحتی می توانید دوچرخه های معمولی خودتون را به دوچرخه ثابت تبدیل کنید و از دوچرخه سواری پاییزی تون در خانه لذت ببرید.

حتما بخوانید:  تردمیل در تعطیلات نوروز

کتل بل

کار با کتل بل فوق العاده است. وقتی مشغله های کاری زیادم باعث شد ورزش کردن در خانه راشروع کنم،اولین کار خرید کتل بل بود. تمرینات قدرتی زیادی را برای تقویت عضلات بدنتان می توانید با کتل بل انجام بدید که با وجود راحتی و سادگی و حتی بدون نیاز به مربی تاثیر فوق العاده روی بدن شما دارد . کتل بل برای تعادل و قدرت بخشیدن به عضلات مرکزی بهترین جایگزین برای دمبل است و من مطمئنم که به وجودش معتاد خواهید شد .

فوم رولر (فوم غلتکی)

 هر کسی که حداقل یک بار ورزش کرده باشد،می داند که بعد از هر نوع ورزش قدرتی و هوازی نیاز به سرد کردن بدن است. فوم رولر به شما کمک می کند هم حرکات کششی انجام دهید و هم با ماساژبدن به جریان بهتر خون کمک کنید. با چند حرکت ساده با فوم رولر از آسیب دیدگی های معمول در تمرینات که منجر به کشیدگی عضلات می شود می توانید جلوگیری کنید.

حتما بخوانید:  مزایای دستگاه روئینگ نسبت به سایر دستگاه های فیتنس خانگی

 توپ بالانس

اگر تنها می خواهید از یک وسیله ورزشی در خانه استفاده کنید، بدون شک باید از توپ بالانس استفاده کنید.با توپ بالانس تمرینات مختلفی را از هر دو سمت برجسته و تخت آن می توان انجام داد. انواع پلانک ، شنا ،تمرینات کاردیو و تعادلی را به راحتی می توانید تنها با این وسیله ارزان و به صرفه انجام دهید.

طناب

قدیما دست هر دختر بچه ای توی مدرسه و کوچه ها یک طناب بود که بااون بازی می کرد. کاش از همون موقع می دانستیم که طناب زدن چه ارزش بالایی برای سلامت بدن و افزایش قدرت بدنی دارد.

هنوز هم دیر نشده؛بارها از  فواید طناب زدن صحبت کردیم ،۱۰ دقیقه طناب زدن معادل ۴۵ دقیقه ورزش کردن است و منجر به سوزاندن ۷۰۰ کالری در ساعت می شود.

طناب ساده ترین وسیله ورزشی است که همه ما در خانه داریم ؛پس از همین الان شروع کنیم و بهونه ها را کنار بگذاریم.

حتما بخوانید:  دویدن روی تردمیل را جذاب کنیم

کش TRX

شاید اسم تی آر ایکس کمی ترسناک باشد اما یک کش تی آر ایکس به راحتی خانه شما را تبدیل به یک باشگاه چند منظوره می کند. انواع ورزش های کششی ، قدرتی ،مقاومتی و تمرین با کمک وزن خودتان به طور ۱۰۰ درصد می تواند ثبات،قدرت و انعطاف پذیری را برایتان به همراه داشته باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *