ترکیب دویدن و راه رفتن روی تردمیل

ممکن است پیدا کردن برنامه ی ورزشی سازگار با برنامه ی روزانه ی شما ،سخت باشد و آن میزان کالری را که در نظر دارید نسوزاند. رژیم های سالم غذایی وتغذیه صحیح همیشه همراه با ورزش روزانه توصیه می شود. اگر برنامه ی فیتنس شما در سطحی نیست که بتوانید برای مدت طولانی بدوید،ترکیب دویدن و راه رفتن بر روی تردمیل برای شما تمرینی منحصر به فرد است.

اطلاعات بیشتر: تکنیک های دویدن بر روی تردمیل

کالری دویدن

دویدن یکی از بهترین راهها برای سوزاندن کالری است . دویدن صحیح بر روی تردمیل همان میزان کالری را میسوزاند که دویدن در بیرون به همراه دارد.هرچه تندتر بدوید کالری بیشتری میسوزانید.کسی که وزنی معادل 70 کیلو دارد 563 کالری در یک ساعت دویدن با سرعت 5 کیلومتر در ساعت میسوزاند.اگر سرعتش را به 7 کیلومتر در ساعت برساند 809 کالری میسوزاند.

اطلاعات بیشتر:تفاوت دویدن بر روی تردمیل و دویدن در محیط بیرون

حتما بخوانید:  برنامه هفتگی تمرینات با وزنه برای افراد اکتومورف

 

کالری راه رفتن

در راه رفتن به اندازه ای که ماهیچه ها  هنگام دویدن درگیر می شوند،عضلات به کار گرفته نمی شوند. و  به این معناست که با راه رفتن همان میزان کالری را که میدوید نخواهید سوزاند. یک فرد 70 کیلویی میتواند با راه رفتن با سرعت 2 کیلومتر در ساعت،انتظار سوزاندن 176 کالری را داشته باشد. درحالیکه میتواند 232 کالری بسوزاند اگر با سرعت 3 کیلومتر در ساعت راه برود.

اطلاعات بیشتر: چگونه با تردمیل شکمی تخت و صاف داشته باشیم؟

دویدن و راه رفتن

بدست آوردن میزان کالری ای که از ترکیب دویدن و راه رفتن میسوزانید به آسانی بدست آوردن میزان کالری مصرفی در هر کدام به صورت جداگانه است. اگر وزن و سرعت شما نشان میدهد که در یک ساعت 800 کالری در دویدن و 250 کالری در راه رفتن میسوزانید و شما 30 دقیقه از هر کدام را انجام میدهید،525 کالری از ترکیب این دو خواهید سوزاند. در کنار بدست آوردن کالری مصرفی ، آنچه که به شما برای انتخاب بهترین حالت دویدن با توجه به نیاز بدن و توانایی جسمی تان کمک می کند، اطلاع از ضربان قلب هدف شماست. با محاسبه ضربان قلب هدف خود می توانید به راحتی از سطح فیتنس خود آگاهی داشته باشید تا بر اساس آن بهترین روش دویدن را دنبال کنید.

حتما بخوانید:  وضعیت صحیح ایستادن بر روی اسکی

اطلاعات بیشتر: محاسبه ضربان قلب هدف

صفحه نمایش تردمیل

نیازی نیست زمانیکه روی تردمیل تمرین میکنید با ماشین حساب کالری مصرفیتان را حساب کنید؛ بلکه تردمیل این کار را برایتان انجام میدهد.بیشتر تردمیل ها سرعت،مسافت و کالری را که میسوزانید محاسبه میکنند.وقتی که سرعتتان را بالا میبرید تردمیل بطور خودکار میداند که کالری بیشتری میسوزانید.

برای اطلاع بیشتر از انواع تردمیل ها و مشاوره رایگان با کارشناسان کراس فیتنس تماس بگیرید.

با ما در اینستاگرام همراه شوید.