دستگاه قایقی واگرا

دستگاه قایقی واگرا یکی از مهمترین تمرینات بدنسازی را برای هدف قرار دادن عضلات پشت کمر ، انجام می دهد.

عضلات اصلی درگیر در تمرینات با دستگاه قایقی واگرا

این دستگاه تعداد وسیعی از عضلات پشت کمر را مثل عضلات پایینی کمر، عضلات میانی و ذوزنقه را درگیر می کند. همچنین منجر به تقویت عضلات سرشانه، دلتوئید و بازویی قدامی و ماهیچه های قفسه سینه می شوند.

عضلات ثانویه

هنگامی که از دستگاه قایقی واگرا در تمرینات فیتنس خود استفاده می کنید، در واقع همزمان با سایر قسمت های ذکر شده به تقویت و تثبیت ماهیچه های ثانویه خود نیز می پردازید.

 عضلات دوسر و عضلات سه سر بازو، هردو در استفاده از قایقی واگرا، فعال می شوند و شما عضلات خود را با آن تثبیت می کنید. ماهیچه های همسترینگ و گلوتئوس در قسمت های پایینی بدن، در این تمرین فعال می شوند.

حتما بخوانید:  فواید الپتیکال برای دونده ها (۱)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *