سیستم تمرین FST-7 چیست؟

سیستم تمرین FST-۷ برای اولین بار توسط هنی رامبد مربی ایرانی ابدا شد هنی تاکنون مربی ۱۳ المپیای بوده است، پایه اصلی تمرین براساس کش آمدن فاشیا(تور سفت و سخت محکمی که از جنس فیبروپلاست و کلاژن است که عضلات را محاصره کرده و مانع رشد عضلات میشود) و رشد عضلات براساس شوک و کشش میباشد .

عدد ۷ در انتهای FST به معنای ۷ ست تمرین یک گروه عضلانی در انتهای برنامه است، شما نمیتوانید این برنامه تمرین را همیشه برای یک گروه عضلانی انجام دهید و حداکثر مدت تمرین هر گروه عضلانی ۴ هفته میباشد و پس از آن باید به گروه عضلانی بعدی رفته و آن را با این سیستم، تمرین دهید. این سیستم تمرین باعث رساندن افرادی مثل: جی کاتلر، فیل هیث و جرمی بوندیا به قله موفقیت شده است.

FST-۷ به چه معناست؟

Fascia Stretch Training یعنی تمرین کش آمدن فاشیا است، فاشیا توری نازک بر روی عضلات است و باعث نگهداری عضلات میگردد و جنس آن از فیبروپلاست و کلاژن میباشد. فاشیا در حالت عادی مانع از رشد بیش از حد عضلات میگردد و در این سیستم تمرین با شوک دادن به عضلات و رساندن میزان زیادی از خون و انجام کشش(فیگور) پس از هر ست باعث پاره شدن فاشیا میگردد و پس از تمرین شما تا ۲۳ آینده که مجددا تمرین کنید در فاز عضله سازی هستید.

حتما بخوانید:  فیتنس چیست؟ و چه مزایایی برای زندگی شما دارد؟

سیستم تمرین FST-۷ بدرد چه افرادی میخورد؟

این سیستم تمرین برای تمامی افراد مناسب است اما توصیه میگردد قبل از شروع تمرین حتما ویدئوهای تمرین را مشاهده و صحبت های هنی رامبد را گوش فرا دهید تا از هرگونه مصدومیت جلوگیری کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *