چند نکته هنگام ورزش با تردمیل شیب دار

اگر آب و هوای نامساعد شما را داخل خانه نگه می دارد، هنوز هم می توانید پیاده روی روزانه خود را داشته باشید و آن را بر روی تردمیل اجرا کنید. قبل از شروع کار با تردمیل، پاهای خود را بر دوطرف تردمیل قرار دهید و روی آن بیاستید.دکمه شروع تردیمل را بزنید و به آرامی پاهای خود را بر روی تردمیل قرار دهید.

وضعیت خود را بر روی تردمیل صاف و مناسب کنید. در این حالت می توانید از شیب تردمیل برای افزایش استقامت و تقویت عضلات پاهایتان نیز کمک بگیرید.

سطح مناسب شیب برای تردمیل های خانگی

برای شبیه سازی یک ته شیب تردمیل برای ۳ تا ۵ دقیقه می تواند این کار را انجام دهد. برای داشتن یک تمرین قدرتی و کاردیو به مدت ۳۰ تا ۴۰ دقیقه با شیب ۱ تا ۳ درصد شروع کنید و به تدریج بر میزان سرعت تردمیل بیافزاید. شما می توانید این افزایش شیب را به سبک تمرینات بازه ای نیز انجام دهید.

حتما بخوانید:  باید و نباید های ورزش با دوچرخه ثابت (۱)

نکات احتیاطی هنگام تمرین با تردمیل شیب دار

  1. ابتدا با پزشک مشورت داشته باشید تا استفاده از شیب تردمیل مشکلی را در پی نداشته باشد.
  2. قبل و بعد از تمرینات خود باید بدن خود را برای ۵ دقیقه گرم و سرد کنید.
  3. تمرینات  شامل تمرینات کششی و انعطاف پذیری نیز باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *