چه مقدار از وزن خود را با دوچرخه ثابت از دست می دهید؟

فرقی نمی کند که شما بخواهید چند کیلو وزن کم کنید یا اینکه دکتر شما ،کاهش وزن را به شما توصیه کرده باشد؛ دوچرخه ثابت می تواند بلیط موفقیت شما باشد.این شکل از  تمرین همراه با یک رژیم غذایی کم کالری می تواند بسیار کمک کننده باشد.

کاهش وزن بستگی به توانایی بدن شما برای سوزاندن کالری دارد. کاهش وزن ممکن است زودگذر باشد اما این روند فیزیولوژیک برای بدن شما و کاهش وزن و چربی سوزی لازم است. وقتی شما نسبت به آنچه می سوزانید کالری کمتری مصرف می کنید، بدن شما وارد فاز کمبود کالری می شود.این مرحله به شکل مستقیم منجر به چربی سوزی می شود.پس اگر می خواهید وزن کم کنید باید خود را در این مرحله نگه دارید.

رژیم غذایی خود را فراموش نکنید

حتی اگر شما به طور روزانه ورزش می کنید  بازهم ورزش بدون رژیم غذایی مناسب به نتیجه دلخواه منجر نمی شود.شما باید رژیم غذاییی خود را بهبود بخشید اما میزان کالری خود را افزایش ندهید.

حتما بخوانید:  ۷ راه سرگرم ماندن و نگه داشتن انگیزه بر روی تردمیل

نوشیدن آب به جای نوشیدنی های دیگر ، خوردن میان وعده در بین وعده های غذایی و افزایش مصرف سبزیجات و میوه و جلوگیری از گرسنگی بیش از حد بسیار می تواند به شما در کاهش وزن کمک کند. بشقاب غذایی خود را کوچک کنید و وعده های غذایی خود را در خارج از خانه کاهش دهید.

شروع به ریختن چربی های اضافی کنید

سرعت کاهش وزن شما با دوچرخه ثابت به این موضوع بستگی دارد که شما تا چه اندازه آن را جدی می گیرید و به شکل مداوم آن را انجام می دهید. و نیز چه نوع فعالیت هایی سبک زندگی شما شده است. اگر آرام پدال می زنید برای ۳۰۰ دقیقه در هفته برنامه ریزی کنید. اگر هم می دانید می توانید با شدت بالا ورزش کنید، ورزش خود را برای ۱۵۰ دقیقه در هفته برنامه ریزی کنید.

دانستن مقدار کالری مصرفی برای موفقیت شما یک نکته ی کلیدی است. برای مثال یک زن ۳۰ ساله با یک سبک زندگی ساکن ، ۲۰۰۰ کالری در هفته مصرف می کند. اگر این زن میزان کالری مصرفی خود را مطابق دستورالعمل اشاره شده، کنترل کند و به تمرین مداوم با دوچرخه ثابت بپردازد، به راحتی می تواند که کالری خود را بسوزاند و وزن کم کند.

حتما بخوانید:  افراد اکتومورف چگونه می توانند وزن اضافه کنند؟

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *