چگونه از شیب تردمیل بهترین استفاده را ببریم؟

شما می دانید که با افزایش شیب تردمیل بر شدت ورزش خود با تردمیل بیافزایید و تاثیر آن را بر فیتنس خود چند برابر کنید. اگر هدف شما از کار کردن با تردمیل ،کاهش وزن است، افزایش شیب تردمیل یکی از تمرینات موثر برای رسیدن به این هدف است.

با بالا بردن شیب تردمیل ،ضربان قلب خود را بالا می برید بدون اینکه به مفاصل و ماهیچه های خود آسیب برسانید. تحقیقات نشان می گوید که افزایش شیب تردمیل بسیار موثر است و این بدان معناست که شما بدون افزایش سرعت و تنها با شیب بالای تردمیل چربی سوزی موثر خواهید داشت.

برای این کار شما می توانید با سرعت ۴ کیلومتر در ساعت به تردیج شیب تردمیل خود را افزایش دهید و یا تنها از یک شیب برای کل تمرینات استفاده کنید و بر استقامت خود تمرکز کنید.

دوندگان حرفه ای یا کوهنوردان با افزایش شیب تردمیل در واقع دویدن در محیط بیرون را بازسازی می کنند و با افزایش تدریجی شیب تردمیل از سطح زمین، ماهیچه های خود را بدون آسیب به مفاصل تقویت می کنند. این تمرینات باید شامل راه رفتن آرام و تند در فواصل گوناگون نیز باشد تا در نحوه انجام تمرینات نیز تنوع وجود داشته باشد.

حتما بخوانید:   دوچرخه های ثابت HORIZON

در هر سطحی از فیتنس که قرار دارید افزایش شیب تردمیل کم خطرترین روش برای افزایش شدت تمرینات شماست که به راحتی منجر به چربی سوزی و کاهش وزن می شود.