crossfitness gym ball men

آیا تمرین با توپ بدنسازی به کم کردن وزن کمک می کند؟

یکی از ابزارهای ورزشی رشته فیتنس که در یوگا ، پیلاتس  و حتی بدنسازی هم از آن استفاده می شود, و از آن در کراس فیتنس صحبت کردیم؛ توپ بدنسازی است . برای تاثیرگذاری بیشتر تمرینات ورزشی خود تنها اضافه کردن توپ بدنسازی  به تمریناتتان می تواند یک نتیجه معجزه آسا برایتان در پی داشته باشد.اگر هدف شما کاهش وزن است باز هم  اضافه کردن توپ بدنسازی به ورزش روزانه تان در خانه یا باشگاه کمک زیادی به شما خواهد کرد.

کاهش وزن

کاهش وزن به معنای سوزاندن کالری بیشتر است. البته سوزاندن کالری مفید هم نیازمند یک ورزش قلبی-عروقی(کاردیو) متداول است.توپ بدنسازی (توپ سوئیسی ) می تواند نحوه ی تمرین شما را متنوع کند و شما را به آن علاقه مند نگهدارد که این باعث می شود برای ورزش همیشه انگیزه داشته باشید.crossfitness Medicine ball exercises Warm up s

عضله سازی

توپ های بدنسازی ممکن است مانند توپ های بسکتبال یا توپ های رنگارنگ بازی بنظر آیند ولی نباید مثل آن ها با توپ بدنسازی تمرین کنید. از توپ بدنسازی به جای دمبل در بعضی حرکات عضله سازی استفاده کنید.حتی زمانیکه در تمرین های قلبی-عروقی(کاردیو) از آن استفاده می کنید ،نیروی اضافی باعث ساختن عضله می شود. عضله سازی به شما کمک می کنند که چربی بسوزانید. و با بالا بردن متابولیسم بدن کمک می کند وزنتان زودتر پایین بیاید.

تمرین کاردیو(قلبی-عروقی)

یکی از فواید استفاده از توپ بدنسازی،تمرین کاردیو به همراه تمرین بر روی کل بدنتان است.برای مثال در حالیکه توپ را بالای سرتان گرفته اید دستهایتان را جا به جا کنید.همچنین می توانید در حالت های مختلف توپ را به یارتان پاس دهید.پاس دادن و پاس گرفتن عضله های crossfitness warm up gym ballشما را گرم می کنند.برای کمک به بالا بردن ضربان قلبتان در ابتدای تمرین،توپ را با دو دست بگیرید و با بازوهایتان دایره ای بزرگ بسازید و آرنج هایتان را صاف بگیرید.

تمرین قدرتی

در بعضی از تمرین های معمولی شما مانند ضربه زدن،نیروی مقاومت توپ بدنسازی شما را وادار می کند که بر روی عضله هایتان فشار آورید و آن ها با تمام پتانسیل خود کار کنند. نشستن و بلند شدن با توپ بدنسازی سخت تر می شود.توپ بدنسازی را در مقابل سینه تان بگیرید و عضله های بازویتان برای ثابت نگه داشتن توپ در هنگام حرکت،سخت تر کار می کنند.بالا بردن توپ باعث کار بر روی شانه هایتان می شود.می توانید آن را یکبار به راست و یک بار به سمت چپ پایین بیاورید تا روی عضله های نیم تنه ی بالاییتان،مخصوصا بازوهایتان کار کنید.

اگر این پست برایتان مفید بوده است،آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید.