crossfitness eleptical

بهبود سیستم قلبی – عروقی با الپتیکال

حتما می دانید که الپتیکال سیستم قلبی-عروقی شما را بدون اینکه به مفاصل شما استرس و فشاری وارد کند، تقویت می کند. در این پست ۵ راهی را که سیستم قلبی و عروقی شما را بهبود بیشتری می بخشد را به شما معرفی می کنیم:

دست های خود را از دسته الپتیکال جدا کنید

سعی کنید با این کار تعادل بدن خود را و تقویت سیستم قلبی و عروقی خود را به چالش بکشید. شکم خود را سفت کنید و شانه های خود را آزاد و رها قرار دهید. با این کار تعادل خود را بالا می برید و سیستم قلبی ـ عروقی شما به چالش بیشتری کشیده می شود.

بالا تنه خود را قوی کنید

اگر الپتیکال شما دسته های متجرک برای تمرین عضلات بالا تنه شما دارد، در بین تمرینات ، همراه با حرکات پاها از آن استفاده کنید. با این کار در حالی که پاهای خود را قوی می کنید، به عضلات مرکزی و بالاتنه خود نیر قدرت بیشتری می بخشید.

اضافه کردن حرکت برعکس به تمرینات

ریتم حرکت خود را بر روی الپتیکال تغییر دهید. حرکت معکوس بر روی الپتیکال به شما کمک می کند که عضلات پشت پا  و بدن خود را نیز تقویت کنید، مخصوصا در قسمت ماهیچه های گلوتئید و همسترینگ.

تقویت پایین تنه

مقاومت دستگاه را بالا ببرید و وزن خود را به پاشنه پا انتال دهید تا بر عضلات چهارسر و  دو قلو فشار بیشتری وارد شود. درست مانند لحظه ای که اسکات می زنید. شما به این تمرین می توانید حرکت معکوس را هم اضافه کنید. تا تاثیر بیشتری داشته باشد.

افزایش سرعت

در فواصل مختلف سرعت خود را نیز افزایش دهید تا بدن خود را به چالش بکشید و همزمان قدرت تنفس خود را بالا برده و سیستم قلبی و عروقی خود را افزایش دهید.

برای اطلاع از نحوه انتخاب الپتیکال مناسب اینجا کلیک کنید  یا با ما تماس بگیرید.