crossfitness time 2 fitness

بهترین زمان برای انجام ورزش های بدنسازی

قبل از خرید دستگاه های مناسب بدنسازی کراس فیتنس و تعیین اهدافتان از ورزش کردن باید بدانید که بدن در طول روز و زمان های مختلف چگونه رفتار می کند تا هدفی که در پشت یک ” تصمیم گیری عقلانی” دارید صحیح باشد و دستگاه ورزشی مناسب با هدفی که پیش رو دارید، انتخاب کنید.

در هنگام صبح، سطح تستسترون در اوج خود است، اما درجه حرارت بدن هنوز کم است و سطح هوشیاری ذهن در اواخر صبح بیشتر است.

در بعد از ظهر آستانه تحمل درد در مقایسه با سایر زمان ها بیشتر است. علاوه بر این در این زمان از روز با یک روند رو به افزایش دمای بدن و سطح آدرنالین در اواخر بعد از ظهر روبرو هستیم که یک دوره زمانی مطلوب از نظر تعادل بین کارکرد روحی و جسمی بدن محسوب می شود.

مشاوران کراس فیتنس بر این باورند که در صبح عملکرد ریه در بهترین حالت خود است هرچند که تمرکز ذهنی کم می شود. سطح تستسترون در بالاترین حد خود است وهورمون جنسی مردانه در پروتئین سنتز انعقادی وجود دارد که موجب بازسازی ماهیچه های آسیب دیده می شود از این رو در صبح بهترین زمان برای انجام ورزش های هوازی و کاهش وزن است و استفاده از دستگاه های تردمیل (دو ثابت) ، اسکی فضایی و سایر دستگاه های هوازی پیشنهاد می شود.

در بعد از ظهر قدرت، انعطاف پذیری، استقامت و درجه حرارت بدن از نظر هماهنگی در اوج خود می باشد. crossfitness time for trainingو بهترین زمان برای شکستن و انفصال بافت ها با استفاده از تکنیک های تکان دهنده عضلانی تمرینات بدنسازی است که درد و شدت بیشتری دارند و زمان مناسبی برای ورزش های قدرتی و سنگین به علت نوع عملکرد بدن است.

قبل از مقایسه محصولات قدرتی و بدنسازی کراس فیتنس و زمان مناسب برای انجام ورزش قدرتی یا ورزش هوازی باید بدانید که تمرکز شما بر روی چه چیزی است؛ کم کردن وزن یا شکل و فرم دهی به عضلات!

*اگر سوخت و ساز بدن شما پایین است ، بهترین زمان برای ورزش صبح است که بدن بتواند از انرژی ذخیره شده و منابع چربی انباشته بدن شما برای سوخت و ساز ماهیچه ها استفاده کند و این ساعات بهترین زمان برای خانم هایی است که می خواهند وزن کم کنند . کراس فیتنس انجام ورزش های هوازی با استفاده از دستگاههایی چون تردمیل (دوثابت)، اسکی فضایی، دوچرخه ثابت را به شما پیشنهاد می کند.

*اگر هم از آن دسته از کسانی هستید که سوخت و ساز بدن شما بالاست( تحرک و فعالیت زیاد دارید) بهترین زمان برای انجام تمرینات بدنسازی برای شما در بعد از ظهر است؛ تا عضلات بعد از تمرینات سنگین بدنسازی از انرژی غذایی که در طول روز مصرف کرده اید تغذیه کند، نه از بافت های عضلات و ماهیچه ها. کراس فیتنس استفاده از دستگاه های  چند منظوره بدنسازی خانگی را برای انجام تمرینات بدنسازی و ورزش های قدرتی به شما پیشنهاد می کند.

از مطالب فوق اینگونه نتیجه می گیریم که تمام ارگان ها و توابع بدن در تمام طول روز در تعادل و هماهنگی خود قرار ندارندو بنابراین کسانی که برای انجام تمرینات بدنسازی خود بعد از ظهر را انتخاب می کنند برنده هستند.

آنچه که مهم است این است که به بدنسازی به عنوان یک سبک زندگی نگاه کنید نه فقط یک چالش برای زیبایی اندام. تلاش صادقانه و راهنمایی صحیح چیزی است که شما در طول مسیر خود به عنوان یک بدنساز موفق به آن نیاز دارید.