crossfitness smart workout

به جای طولانی ورزش کردن ،هوشمندانه ورزش کنید

یکی از مهم ترین کارهای که قبل از انجام هر برنامه فیتنس باید انجام گیرد، جستجو درباره برنامه های فیتنس است. وقتی در تماس با بیشتر افراد قرار می گیریم،می بینیم که همه آنها بیشتر بر طولانی بودن تمرینات ورزشی خود تمرکز می کنند . این با آنچه به عنوان یک تمرین و ورزش ۴۵ دقیقه ای انجام می دهیم، مغایرت دارد.

سوال این است که انجام ورزش برای ۹۰ دقیقه تا ۳ ساعت مفید است یا نه؟

پس از کند و کاو متوجه شدم که بسیاری از افرادممکن است برای سالها روزی ۲ ساعت ورزش کنند ،اما به آنچه می خواهند نرسند. این تعامل ،الهام بخش من بود تا یک سری نکات  را با شما در میان بگذارم. همه ما باید یاد بگیریم که آنچه در ورزش ما می تواند اثربخش باشد، شدت تمرینات است نه مدت و طولانی بودن آن.

۲ ساعت وقت گذاشتن در یک باشگاه جای افتخار ندارد، بلکه این بدترین نوع مدیریت زمان است. هدف شما از ورزش کردن باید این باشد که حداکثر بهره وری را در کوتاهترین زمان داشته باشید.

ورزش کردن با درجه شدت بالا نیازمند توانایی انجام آن است

قبل از اینکه خودتان را در تمرینات سنگین غرق کنید، بدن شما برای انجام آن تمرین باید آماده باشد. به عبارت دیگر، اگر شما از اختلال حرکت یا آسیب دیدگی رنج می برید، حتما باید آن را بر طرف کنید.

همه چیز به آموزش فیتنس شما بستگی دارد

از لحظه ای که شروع به ورزش می کنید، شما در حال آموزش دیدن هستید؛ گرم کردن، تحرک، تمرینات قدرتی، تمرینات قلبی عروقی، تمرینات کششی و ریکاوری. همه ی تمرینات اینگونه است ولی در جزئیات ممکن است متفاوت باشد.مدت هر ست  و یا زمان استراحت همگی ممکن است تغییر کند، به هر حال هدف شما در هر زمان باید این باشد که تا جایی که می توانید تمرینات خود را شدت بدهید.

نسبت به شدت تمرینات باید کنترل داشته باشید

گاهی اوقات  باید به درون خود بنگرید ،همیشه می توانید به عقب برگردید و تمرین را دوباره انجام دهید. مطمئن شوید  هر حرکت ورزشی همان تاثیری را که باید می گذارد.

سطح خستگی شما ربطی به موثر بودن تمرینی که انجام می دهید ندارد

خسته بودن به معنای بهتر بودن نیست. اگر فکر می کنید  که بعد از ورزش کردن باید حسابی خسته شده باشید، بدانید که در اشتباه هستید. ما می خواهیم شما از ورزش کردن،احساس بهتری داشته باشید.

ورزش کردن با شدت بسیار بالا بیشتر دارای پیامدهای منفی است تا مثبت

بسیاری از ما به سختی زمانی را بدست می آوریم تا خواب کافی داشته باشیم. بودن با خانواده، استرس، کار زیاد و … مواردی است که می تواند مانع خواب شما شود. احساس نکنید که مجبورید برای ساعت ها در یک زمان ورزش کنید. برای برنامه فیتنس خود یک زمانبندی داشته باشید و هر آنچه را که لازم است برای آن انجام دهید.

به اینستاگرام ما ملحق شوید.