crossfitness treadmill health

تردمیل یا اسکی فضائی، کدامیک برای شما بهتر است؟

دریایی پر از دستگاه های ورزشی در باشگاه ها در مقابل شما قرار دارند که همگی به شما قول بهترین نتیجه را می دهند.تمرین با الپتیکال باعث سوزاندن کالری در بدن می شود ولی شما هرچه بیشتر تلاش کنید هر دو دستگاه بدنی ورزیده برای شما به ارمغان خواهند آورد.با توجه به این که درکراس فیتنس به تکنیک های دویدن با تردمیل و همچنین دستگاه الپتیکال(اسکی فضایی)  با آگاهی کامل از این دو دستگاه آن ها را در چند مورد مقایسه می کنیم :

سلامت قلبی

مرکز کنترل و پیشگیری بیماری،حداقل ۱۵۰ دقیقه تمرین قلبی-عروقی(کاردیو) در هفته را توصیه می کند تا سالم بمانید و از بیماری ها دور باشید.که این شامل بیماری های قلبی نیز می شود.پیاده روی حدود ۳۰ دقیقه ، ۵ بار در هفته شما را به رسیدن به این اهداف یاری می کند همان کاری که یک جلسه ی ۳۰ دقیقه ای روی الپتیکال که ۵۰ تا ۷۰% ضربان قلبتان را بالا می برد،انجام می دهد.crossfitness eleptical exercise

سوزاندن کالری

بیشتر مردم در باشگاه ها میزان کالری سوزانده شده برایشان بسیار اهمیت دارد.سوزاندن کالری متابولیسم بدن را برای کل روز بالا می برد به همین خاطر می توانید کالری مصرف کنید و وزنتان را ثابت نگهدارید.سوزاندن کالری،همچنین به شما کمک می کند که وزن هم کم کنید به شرط آنکه از انچه می سوزانید کمتر بخورید.تحقیقی در سال ۲۰۱۰ نشان داده است که تمرینی با شدت زیاد بر روی تردمیل و الپتیکال،تقریبا به یک میزان کالری می سوزاند.

پیشرفت در فیتنس

اندامی متناسب و سیستم قلبی-عروقی بهتر جزء اهداف شماست.تمرین با الپتیکال یا تردمیل شما را در مسیر درست قرار می دهد.در یک بررسی که بین تمرین با شدت برابر بر روی هر یک از دستگاه های الپتیکال و تردمیل،به مدت ۴ هفته انجام شد،محققان پی بردند که در هر دوره تمام کسانیکه در این آزمایش شرکت کرده بودند می توانستند از میزان اکسیژن یکسانی بهره مند شوند و سلامت قلبی و کارکرد قلب بطور تقریبی در یک مسیر،روبه پیشرفت بوده است.این تحقیق باعث شد محققان پی ببرند که تمرین با هرکدام از دستگاه ها می تواند شما را به اندامی متناسب برساند.

نتیجه گیری

انتخاب بین الپتیکال و تردمیل در واقع به شما و نیازها و اهدافتان باز می گردد. اگر برای یک دوِ ماراتن ثبت نام کرده اید باید همه ی وقتتان را برای تمرین با تردمیل بگذارید. چون به هدفتان نزدیک تر است.البته هنوز هم می توانید هفته ای یکی دو بار با الپتیکال تمرین کنید.چون الپتیکال ورزشی کم خطر است،اگر دچار مشکل در مفاصل خود هستید،استفاده از الپتیکال برای شما بهتر است.اگر هم کمر درد دارید به پست های قبلی ما در مورد کمر درد و الپتیکال( اسکی فضایی) سری بزنید.

میتوانید به محصولات کراس فیتنس سری بزنید تا بهتر مقایسه کنید.

اگر این پست برایتان مفید بوده است،آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید.