crossfitness yuga ball

تمرینات خانگی با توپ یوگا (بدنسازی)

توپ یوگا (بدنسازی) یا توپ سوییسی برای تمرین در خانه راهی آسان است. توپ یوگا ممکن است به نظر یک اسباب بازی بیاید ولی طوری تعادل و قدرت شما را به چالش می اندازد که تمرین های قدرتی به تنهایی نمی توانند از پس آنها برآیند. تحقیقات نشان داده اند که تمرینات شکمی با توپ بدنسازی(یوگا) ۲۴ تا ۳۸% موثرتر از تمرینات بدون توپ یوگا بوده است.

ماهیچه های مرکزی بدن

بهترین چیز در مورد تمرین با توپ های بدنسازی این است که شما را وادار می کنند تا خودتان را متعادل نگه دارید و برای حفظ تعادل باید روی ماهیچه های مرکزی بدنتان کار کنید و این باعث می شود که تقریباً هر نوع تمرینی روی توپ بدنسازی به تمرینی بر روی ماهیچه های crossfitness yuga ball excerciseمرکزی بدن تبدیل شود.

پاها

استفاده از توپ یوگا هم بر روی پاهایتان کار می کند هم بر روی ماهیچه های شکمی. برای نمونه توپ را به دیوار تکیه داده و آن را با پایین تنه تان نگهدارید. به آرامی آنرا پایین ببرید و بگذارید روی کمرتان بغلتد در حالیکه به دیوار وصل است بعد به حالت اولیه بازگردید.

بازوها

آرام و آسان همیشه برنده است. نگذارید توپ crossfitness arm excercise gym ballبدنسازی شما را گول بزند و تمریناتتان را با سرعت انجام دهید. به روی شکمتان دراز بکشید روی توپ یوگا بعد جلو بروید تا توپ به ران هایتان برسد. ماهیچه های مرکزیتان را به داخل فشار دهید و نیم تنه ی بالایی را آنقدر پایین بیاورید که تقریباً بینی شما به زمین برسد و ۳ ثانیه در آن حالت بمانید. در این حالت از ماهیچه های مرکزیتان استفاده می کنید درحالیکه فشار زیادی بر روی بازوهایتان هم وارد می آورید.

پشتcrossfitness workouts swiss ball

کار کردن بر روی پشت باعث می شود نیم تنه ی پایینیتان فرم زیباتری بگیرد. روی زانوهایتان بنشینید و شکمتان را به سمت توپ یوگا (بدنسازی) خم کنید. دستهایتان را پشت سرتان بگذارید و از نیم تنه ی پایینیتان برای بالا آوردن نیم تنه ی بالایی استفاده کنید. بعد از اینکه مدت زمان کوتاهی در آن حالت ماندید به حالت شروع بازگردید.

اگر این پست برایتان مفید بوده است، آن را با دوستان ورزشکار خود به اشتراک بگذارید.