crossfitness gym ball

تمرین جلوی بدن با توپ سوییسی (بدنسازی)

در رابطه با توپ سوییسی(بدنسازی) و تمرینات آن در پست های قبلی کراس فیتنس توضیح داده ایم و می دانید که این توپ ها تمرین شما را چالش انگیز می کند.تمرین با توپ سوییسی روی ماهیچه های اصلی بدن کار می کند و به شما این امکان را می دهد که تعادل و استقامتتان را حفظ کنید.توپ های بدن سازی برای بالا بردن استقامت ماهیچه های اصلی بدن بسیار موثر هستند.

خم شدن

این تمرین بسیار چالش انگیز است و کل ناحیه ی مرکزی بدنتان را هدف قرار می دهد. با ایستادن پشت توپ شروع کنید بعد خم شوید به پایین و قسمت مرکزی بدنتان را روی آن بگذارید در حالیکه دستهایتان روی زمین هستند.با دستهایتان جلو بروید تا جاییکه تنها پاهایتان روی توپ باقی بمانند.سعی کنید ران هایتان را تا جاییکه می توانید بالا ببرید.crossfitness swiss ballوضعیت خود را نگه دارید، بعد پاهایتان را دراز کنید و توپ را به حالت اولیه برگردانید و این حرکت را ۲۰ بار تکرار کنید.

دراز و نشست

انجام دراز و نشست با توپ بدنسازی ماهیچه های مرکزی بدنتان را درگیر می کند تا بتوانید تعادلتان را برقرار کنید.

دراز و نشست زانویی از پهلو

این حرکت بطور کلی تعادل و تمرین بر روی قفسه ی سینه و ماهیچه های مرکزی بدنتان را تحت تاثیر قرار می دهد.پشت توپ بایستید به پایین خم شوید شکمتان را روی توپ بگذارید در حالیکه دستهایتان روی زمین قرار دارند.با دستهایتان جلو بروید تا جاییکه فقط کف پایتان روی توپ بماند.بدنتان باید بصورت خطی مستقیم از سر تا پایتان داشته باشید.آرنج تان را خم و به آرامی قفسه ی سینه تان را به سمت زمین نزدیک کنید. برای دقیقه ای صبر کنید بعد دستهایتان را دراز کنید تا به حالت اولیه برگردید.

پیچ و تاب دراز کشیده

در حالیکه توپ زیر شکمتان و دستهایتان روی زمین هستند ؛شروع کنید، با دستهایتان به سمت جلو بروید تا توپ شروع به نزدیک شدن به پاهایتان بکند.هر ۲ پایتان را از هم دور کنید تا در کناره های توپ قرار بگیرند سپس یکی از پاهایتان را روی زمین قرار دهید و در حالیکه با پای دیگرتان توپ را گرفته اید به آن سمت خم شوید. بعد به حالت اولیه بازگردید و برای سمتی دیگر این حرکت را انجام دهید.۲۰ تا ۳۰ بار این حرکت را تکرار کنید.

با ما در اینستاگرام همراه شوید.