Men-on-treadmills

دستگاه های موثر در چربی سوزی

اگر رفتن به باشگاه های ورزشی  و کار با دستگاه های ورزشی را ترجیح می دهید و به دنبال چربی سوزی نیست هستید باید دستگاه های مناسب را برای این هدف خود انتخاب کنید.

دستگاه هایی که نام می بریم در چربی سوزی شما و آماده کردن بدن برای سوخت و ساز بسیار کارآمد هستند و توسط اکثر مربیان توصیه می شوند.

رویینگ (Rowing)

از بهترین دستگاه های ورزشی روئینگ را می توان نام برد. رویینگ قسمت اعظم عضلات شما را درگیر می کند. استقامت بدنتان را بالا می برد. اگر ست های با مقاومت پایین و استراحت کم را امنحان کنید ،بدون پایین آمدن ضربان قلبتان، به بدن خود در حین انجام تمرینات‌، استراحت هم داده اید.

اسکی فضایی

در پست های گذشته بارها درباره نحوه استفاده و تمرینات متفاوت و فواید الپتیکال صحبت کردیم؛ الپتیکال بدون آسیب رسانی به مفاصل پا ،یک ورزش و دستگاه کم خطر برای کسانی است که به دنبال چربی سوزی و افزایش استقامت بدن و تقویت قوای جسمی خود هستند ، می باشد. اگر زانو درد و یا مشکلات مفاصل دارید، الپتیکال بهترین گزینه برای شماست.

دوچرخه ثابت

اگر دستگاهی وجود داشته باشد که با بی توجهی شما را تنبل کند چیزی نیست جز دوچرخه ثابت. دوچرخه ثابت با وجود تمام مزایایی که دارد اگر با بی انگیزگی و شدت پایین و نادرست با آن تمرین کنید، هیچ نتیجه ای نخواهید گرفت.به همین دلیل بهترین نوع تمرینات با دوچرخه ثابت تمرینات بازه ای شدید است که در ست های مختلف و شدید و استراحت های کوتاه انجام شود و ضربان قلب شما را افزایش دهد.

تردمیل

تردمیل از رایج ترین و محبوب ترین دستگاه های ورزشی است. اما این دستگاه هم بعد از مدتی ممکن است  برایتان یکنواخت شود. دقت کنید نحوه ایستادن، نحوه ی دویدن و استفاده ازتمرینات متنوع می تواند تردمیل را برای شما کارآمد کند و در رسیدن به نتیجه دلخواه کمکتان کند. از تردمیل های شیب دار و یا دارای برنامه های از پیش تعیین شده می توانید برای داشتن انگیزه بیشتر استفاده کنید.