37218860_614

فواید ورزش با اسکی NordicTrack

هنگامی که ایده ادوارد پائول در ساخت دستگاه اسکی خانگی با برند NordicTrack مورد استقبال قرار گرفت، سازندگان تجهیزات ورزشی برای ساخت ماشین هایی که حرکات اسکی آلپاین و نوردیک را شبیه سازی می کرد، دست به کار شدند.

ورزش هوازی

حرکات ریتمیک و وسیع ماهیچه ها تیپ حرکتی در اسکی را بازسازی می کند و این ورزش را تبدیل به یک ورزش هوازی پر قدرت می کند.
تمرین اسکی منجر به سوزاندن کالری می شود، وزن را کنترل می کند ،قلب را تقویت و فشار خون راتنظیم می کند. یعنی یک فرد با ۱۴۰ پوند وزن با نیم ساعت کار با دستگاه اسکی می تواند ۳۰۶ کالری در ساعت بسوزاند.

ورزش با وزن خود

در این نوع از ورزش ها باید استخوان های شما وزنتان را در برابر جاذبه زمین تحمل کنند. چنین ورزش هایی مانند اسکی خانگی برای حفظ تراکم استخوان و پیشگیری از پوکی استخوان بسیار مفید هستند و توصیه می شوند.

ورزشی برای تمام بدن (فول بادی)

ماشین اسکی نیاز به حرکت همزمان بازوها و پاها دارد که این کار مصرف کالری را افزایش می دهد. درست است که تاثیر بیشتری بر پاها و عضلات گلوتئال می گذارد اما اگر در زمان فشرده با آن کار کنید یک تمرین بی هوازی را در اختیارتان قرار می دهد.

ورزش کم خطر

در تمرین و ورزش با ماشین اسکی ،چون پاهای شما در تماس کامل با جای پای دستگاه قرار دارد و مانند تردمیل ضربه ای به آن وارد نمی شود، کمترین خطر و آسیب را به زانوها و مفاصل وارد می کند.