crossfitness stationary bike fitness

فیتنس و کاهش وزن با دوچرخه ثابت

اگر به دنبال تمرینات خاص برای تمرین با دوچرخه ثابت در خانه برای افزایش تناسب اندام خود هستید در این پست برخی از تمریناتی که هنگام تمرین با دوچرخه ثابت برای شما مفید هستند را می توانید بیابید.

دوچرخه سواران از دوچرخه ثابت به عنوان یک جایگزین برای تمرینات خود استفاده می کنند، چون استفاده هر روز از دوچرخه در فضای بیرون در وضعیت های جوی مختلف واقعا یک مبارزه است.مشکلات روزمره ، گرما،سرما،رطوبت و یا یخ زدن جاده ها در بیرون همیشه یک تهدید ناخوشایند برای برهم خوردن برنامه ورزشی به حساب می آید.

فرقی نمی کند شما یک دوچرخه را برای ورزش انتخاب می کنید یا برنامه فیتنس خود را با یک دوچرخه ثابت مناسب دنبال می کنید؛ آنچه مهم است که شما به برنامه تمرینی خود بچسبید.

علاوه بر این با تنظیم شیب و سرعت، می توانید تمرینات خود را متنوع کنید. شما می توانید در برخی از دوچرخه های ثابت Vision که دارای سرعت ۸ کیلومتر است، از تمرینات بازه ای شدید هم بهره ببرید.

تمرینات استقامتی با دوچرخه ثابت

بر اساس تمرینات استقامتی شما توسط کنسول دوچرخه ثابت و مانیتور ضربان قلبتان به افزایش استقامت و کارایی شما کمک میکند و حتی برای ورزشکاران حرفه ای منجر به افزایش سطح تلاش و بهبود آن می شود.

نقطه ضربان قلب هدف خود را اندازه گیری کنید.هدف شما در طول یک دوچرخه سواری استقامتی ، نگه داشتن سطح تلاش شما و ضربان قلبتان بین ۶۵ تا ۷۵ درصد از آن سطح باشد. شما باید هنگام پدال زدن با دوچرخه ثابت خود را گرم کنید و بعد ضربان قلب خود رابین ۶۵ تا ۷۵ درصد نگه دارید.

تمرینات بازه ای با دوچرخه ثابت

هنگامی که یک زمان دو ماهه را به تمرینات استقامتی با دوچرخه ثابت اختصاص دادید، نوبت به آن میرسد که تمرینات بازه ای (interval) رابه آن اضافه کنید. این کار، یعنی افزودن یک چالش ، تا مطمئن شوید که بسیار جلوتر از زمان حرکت می کنید.

۳۰ یا ۶۰ دقیقه تمرین بی هوازی، تمرینات بازهای با ۸۵ تا ۹۰ درصد ضربان قلب را شامل می شود که به صورت بازسازی دوچرخه سواری در تپه،سرعتی و شبیه سازی وضعیت نشستن بر روی دوچرخه در مسابقات جاده ای است.

زمانی را که شما صرف تمرینات استقامتی با دوچرخه ثابت می کنید، منجر به افزایش سطح تلاش شما می شود و تمرینات بازه ای هم تحمل شما را در ورزش بی هوازی بالا می برد، در نتیجه شما به شکل بالقوه توانایی های خود را افزایش می دهد و این کار به شما در تمرینات خانگی و یا حتی آمادگی برای مسابقات حرفه ای دوچرخه سواری، بسیار کمک می کند.

دوچرخه ثابت در میان سایر دستگاه های هوازی خانگی ، برای استفاده آسان تر است و تاثیر و تفریح دوچرخه سواری را با شما به خانه می آورد. این دستگاه با ارائه راه حل برای نیازهای شما و ایجاد استقامت قلبی_عروقی ،منجر به انفجار کالری و چربی سوزی می شود.

شما برای تمرینات مسابقات دوچرخه سواری خود می توانید از دوچرخه ثابت استفاده کنید و به راحتی بازخورد آن را ببینید و برنامه تمرینی خود را داشته باشید. انتخاب دوچرخه ثابت مناسب به شما این اطمینان را می دهد که یک گزینه راحت برای تمرینات سخت و حرفه ای خواهید داشت و پاسخگوی شما در هر زمانی خواهد بود.