crossfitness meditating

مدیتیشن و فیتنس

زندگی همراه با تنش و استرس است که گاهی این استرس زیاد از حد معمول خود می شود.افزایش تحرک فیزیکی راهی مناسب برای رهایی از تنش و استرس است. فیتنس و مدیتیشن شباهت بسیاری به یکدیگر دارند که در اینجا به چند مورد از آن ها اشاره می کنیم.

فیتنس مانند مدیتیشن چیزی نیست که بتوانید آن را از زندگیتان جدا کنید.در واقع آن ها را به انرژی را به زندگی شما اضافه می کنند،تمرکز شما را بالا می برند و به شما این امکان را می دهند که در کارهای دیگرتان هم موفق باشید.

هیچ روش ثابتی برای مدیتیشنکردن وجود ندارد،هرکس به گونه ای متفاوت مدیتیت می کند.هم چنین فیتنس هم برای هر فرد متفاوت است.برای بعضی ها پیاده روی لذت بخش است اما بعضی تمرین های سخت تر را ترجیح می دهند ولی در کل مهم این است که چیزی که انتخاب می کنید برای خودتان مفید باشد.

مدیتیشن راهی مناسب برای آرام کردن و پایین آوردن ضربان قلبتان است،همانند فیتنس.افرادی که تمرینات کاردیو(قلبی-عروقی) دارند معمولا در طول روز ضربان قلبشان پایین است.با این که مدیتیشن و فیتنس هر کدام این تاثیرات را بنابر دلایل مختلفی دارند ولی جالب است که هر دو تاثیر آرامش بخش یکسانی را بر روی جسم شما دارند.

فیتنس و مدیتیشن هر دو کاملا شخصی هستند.با اینکه فیتنس می تواند رقابتی باشد ولی برای انجام آن لازم نیست با کسی رقابت کنید در واقع فیتنس هم مانند مدیتیشن می تواند کاملا شخصی باشد،شما آنرا برای کمک به خودتان و آرام کردن بدنتان انجام می دهید و انجام آن نباید حتما برای برتری از دیگران باشد.

هر دو فیتنس و مدیتیشن تمریناتی هستند که به ما کمک می کنند تمرکزی بیشتر بر روی خودمان داشته باشیم و اگر آن ها را متناسب انجام دهیم می توانند با عادتهای نامناسب ما مقابله کنند و ما را از لحاظ روحی و جسمی قوی نگه دارند.

و در آخر،در حالیکه فیتنس و مدیتیشن هر دو فعالیت هایی متفاوت هستند ولی شباهت بسیاری هم داند.هر دوی آن ها راهی مناسب برای بدست آوردن انرژی از دست رفته ی شما و پیدا کردن مرکز درونی تان هستند و به شما قدرت لازم برای استفاده از انرژِ ی بدست آمده،برای رویارویی با چالش های زندگی را می دهند.

اگر این پست برایتان مفید بوده است،آن را با دوستان دوچرخه سوار خود به اشتراک بگذارید.