vision-fitness-t60-studio-laufband-800-2013

مزایای تردمیل نسبت به سایر دستگاه های هوازی چیست؟

تردمیل یکی از راحت ترین تمرینات هوازی را نسبت به سایر ستگاه های ورزشی ارائه می دهد و شما نمی توانید حرکتی راحت تر از دویدن و راه رفتن پیدا کنید. همچنین این دستگاه از طریق تنظیمات شیب و افزایش سرعت موجب کالری سوزی بیشتری برای شما می شود. تردمیل قابل دسترس ترین دستگاه هوازی و فیتنس خانگی ، برای مردم است که به راحتی می تواننند با استفاده از برنامه های ورزشی پیش بینی شده از آن استفاده کنند.

راه رفتن یا دویدن بر روی تردمیل یکی از راه های ساخت تراکم استخوان است. که برای مادران و می تواند بسیار مفید باشد. علاوه بر این بسیاری از دوندگان در فصل زمستان از وجود تردمیل ها بسیار خوشحال هستند، چون امکان دویدن را در این فصل سال در هوای مناسب خانه برایشان فراهم می کند و دیگر سرما و بارندگی مانعی برای برنامه های آنها نخواهد بود.

اگر شما یک دونده را در نظر بگیرید می بینید که تردمیل در فصل سرما بهترین جایگزین برای آنهاست. با تنظیم شیب و افزایش سرعت تردمیل نیز می توانید کالری و چربی سوزی بالایی را در برنامه خود داشته باشند.اگر هم به دنبال چربی سوزی سریع شکم  و از دست دادن سریع وزن بدن خود هستید تکنولوژی Sprint 8 در تردمیل های Vision بسیار به شما کمک می کند.

تمرینات ۲۰ دقیقه ای بازه ای مناسب با سن و سطح فیتنس شما اثر بخشی این دستگاه را بسیار بالا برده است. یکی از تمرینات مورد علاقه و موثر با تردمیل به این شرح است:

بعد از ۵ دقیقه راه رفتن و گرم کردن بدن شیب و سرعت تردمیل را افزایش دهید تا ضربان قلب شما به ۸۵ برسد. این سطح را در حدود ۶۰ تا ۹۰ ثانیه نگه دارید.

دوباره سرعت خود را کاهش دهید و ضربان قلب خود را به ۷۵ برسانید و برای ۵ دقیقه این کار را انجام دهید.

این الگو را ادامه دهید و نهایتا با ۲۰ دقیقه پیاده روی ساده آن را تمام کنید. این تمرین ساده در ۳۰ دقیقه به شما کمک می کنید که کالری اضافی را بسوزانید و چربی سوزی داشته باشد . قدرت جسمی شما را طی فعالیت های روزانه افزایش می دهد.