crossfitness triathlon fit

مسابقات سه گانه مردان آهنین

مسابقات سه گانه مردان آهنین ازسری مسابقات مسافت طولانی سه گانه است . مسافتهایی که در آن طی می شود عبارت است از ۴۵۰۰ کیلومتر شنا، ۱۲۰ کیلومتر دوچرخه سواری و ۳۰ کیلومتر دو ماراتن می باشد که شرکت کنندگان بدون وقفه و استراحتی درطول یک روز مسابقه می دهند. این مسابقات یکی از سخت ترین مسابقات ورزشی در کل دنیاست.
بیشتر مسابقات سه گانه مرد آهنین یک محدودیت زمانی ۱۷ ساعتی دارند و به این صورت است که از ساعت ۷ صبح مسابقه شروع می شود و تا ساعت ۹:۲۰(مدت ۲ ساعت و ۲۰ دقیقه) باید ۳۰ کیلومتر شنا کنند.
بعد از آن بدون وقفه تا ساعت ۵:۳۰ بعد از ظهر به مدت ۸ ساعت و ۱۰ دقیقه زمان دوچرخه سواری و از زمان اتمام تا نیمه شب زمان دو ماراتن است که زمان در نظر گرفته شده برای آن ۶ ساعت و ۳۰ دقیقه است.
اگر به عنوان یک شروع کننده خود را وسط یک مسابقه قرار دهید گام بزرگی است، اما می تواند یک تهدید برایتان محسوب شود شما مطمئنأ نمی خواهید اولین ماجراجویی خود را از مسابقات سه گانه مردان آهنین هاوایی آغاز کنید.
انتخاب یک مسابقه درست می تواند برای شما یک تجربه لذتبخش و راضی کننده به دنبال داشته باشد. با کمی جستجو می تواند مسابقاتی را که برای مردم با توانایی های مختلف مناسب است را پیدا کنید. فرقی نمی کند که در حال تلاش برای به پایان رساندن مسابقه هستید یا یک زمان خاصی را می خواهید به دست بیاورید مسابقه صحیح و مناسب شما را به هدفتان می رساند.

تمرین کردن

قبل از توجه به مسابقات باید چند تمرین مخصوص به مسابقات سه گانه(تریاتلون)  را انجام دهید. پیوستن و عضویت در یک باشگاه ورزش سه گانه بهترین راه برای بالا نگه داشتن انگیزه تان است. یادگیری اصول اولیه و کمک از مربی بسیار سودمند است. سایرین هم در گروه ممکن است پیشنهادهای خوبی راجع به مسابقات سه گانه مناسب و پیش رو برایتان داشته باشند و ممکن است دوستی پیدا کنید که در مسابقه سه گانه همراهتان کند.
اگر باشگاه مخصوص ورزش سه گانه (تریاتلون) برایتان موجود نیست می توانید از آموزشهای آنلاین استفاده کنید که به شکل خصوصی در تمرینات به شما کمک می کند. در این ۳ ورزش آنچه که مهم است این است که نظم موجود در هر ورزش را چگونه تبدیل به ورزش بعدی کنند و صحبت راجع به آن با کسانی که تجربه کافی دارند می تواند به شما کمک کند که چه چیزی می تواند به شما کمک کند.

سه گانه داخل سالن

در شرایط مسابقه و تمرین، برای تازه کارها بهترین ایده این است که از تمرینات و مسابقات داخل سالن استفاده کنند. تا مشکلات شنا در محیط باز و سختی آن برایشان کمتر شود. نکته دیگر اینکه سه گانه (تریاتلون) داخل سالن در هر زمان از سال برگزار می شود. برخی از آنها تنها در تابستان است و تنها بخش شنای آن در سالن است. برای شروع انتخاب این نوع مسابقه که بخش شنای آن محدود به دریاچه، رودخانه و اقیانوس نیست بهتر و منطقی تر است.

آماده سازی برای مسابقه

قبل از شروع اولین مسابقه سه گانه خود از تست تجهیزات خود مطمئن شوید. از بودن عینک شنا و کفش دو و دوچرخه سواری خود مطمئن شوید. آوردن تنقلات، آب، نوشیدنی های ورزشی و یک ساندویچ کره بادام زمینی همراه شما در طول مسابقه به راحتی سوخت و هیدرات شما را در حین مسابقه تأمین می کند. بیشتر مسابقات در خط پایان فستیوالی از غذاها برگزار می کنند. اما به همراه داشتن خوراکی های مقوی که برایتان خوب باشد الزامی است.

 با ما در اینستاگرام همراه شوید.