crossfitness-healthy-diet

وزن ایده آل؛ هر آنچه تا به حال نشنیده اید

اجتناب از وسوسه،سخت تر  از داشتن اراده است

داشتن اراده به معنی تحمل سختی نیست، بلکه به معنی داشتن یک استراتژی است. شما نیاز به داشتن یک پاسخ در برابر اما و اگر های موجود دارید.

یک لیست از عادات غذایی خود بنویسید؛ و در برابر برای هریک از آنها پاسخی بنویسید. برای مثال:

  1. همراه شما عادت به خوردن پنیر به مقدار فراوان دارد. در مقابل شما می توانید به خوردن مواد غذایی گیاهی رو آورید.
  2. اگر همکارتان هر روز عادت به آوردن شیرینی به محل کار دارد، در مقابل شما می توانید یک شیرینی در ماه یا هفته بخورید.

استفاده از واژه های جادویی

تحقیقات نشان می دهد که ترفندهایی که در انتخاب کلمات وجود دارد که انتخاب آنها می تواند شما را در انتخاب بهتر غذای مناسب یاری کند. برای مثال وقتی میگویید “من بستنی نمی خورم” به شما قدرت بیشتری در حفظ اراده تان می دهد نسبت به زمانی که می گویید “من نمی توانم بستنی بخورم.”

به عبارتی استفاده از کلمه “نمی خورم” در ۶۴ درصد زمان ها تاثیر بیشتری دارد تا هنگامی که از “نمی توانم” استفاده می کنید.

ارزش غذایی را محاسبه کنید نه مقدار کالری را

تحقیقات نشان می دهد که داشتن یک یادداشت از ارزش غذای روزانه یا دانستن میزان کالری ، ارتباط مستقیمی با کاهش وزن دارد. البته این کار می تواند خسته کننده باشد. مخصوصا زمانی که تلاش می کنید و یاد می گیریدغذاهای سالم تری بخورید.

شما می توانید در برنامه های کاهش وزن خود برنامه های دیگری نیز اضافه کنید .مثلا می توانیدبرای گرفتن نتیجه بهتر، شنا و دویدن هم به برنامه خود اضافه کنید. این استراتژی ها می تواند قابل تغییر باشد و می توان به صورت اهداف کوتاه مدت آن را برای خود تغییر دهید تا زودتر و با انرژی بیشتری به تناسب اندام و وزن ایده ال خود برسید.

یک تغذیه مناسب همراه با ورزش منظم میتواند شما را به ایده آل هایتان برساند. داشتن یک برنامه ورزشی در خانه می تواند شما را یاری کند. کراس فیتنس همراه شماست .