crossfitness-rowing-machine

چگونه از دستگاه روئینگ (قایقی واگرا) استفاده کنیم؟

در اینجا چند نکته وجود دارد که باید راجع به دستگاه قایقی واگرا و نحوه ی استفاده آن بدانید:

  1. از نکات بسیار مهم برای امنیت شما بر روی دستگاه این است که هر دو دسته را بگیرید. بسیاری از تازه کار ها فکر می کنند که تنها فشار پا برروی دستگاه کافیست ، اما به مرور و با یادگیری نحوه ی استفاد آن می فهمید که فشار بیشتر پاها منجر به فشار بیشتر به تسمه ها می شود.
  2. استفاده از دسته ها و نشستن به شکل کشیده و مطمئن شدن از اینکه پشت شما خمیده نیست.
  3. با وضعیت گرفتن دسته ها شروع کنید. صندلی باید به جلو کشیده شود و زانو ها خم شوند. این وضعیت به طور کامل پاها را نزدیک شما قرار می دهد و در وضعیت صحیح قرار می گیرید و برای انجام مرحله ی بعدی آماده می شوید.
  4. بعد از گرفتن دسته ها نوبت به مرحله بعدی می رسد که باید در آن با پاها فشار وارد کنید و هل دهید و پاهای خود را صاف کنید. وقتی خود را به عقب کشیدید باید دستهایتان را به سمت قسمت بالای بدن بکشید.
  5. بعد از صاف شدن پاها باید دستها را هم تا نزدیک سینه ها بکشید.
  6. بعد دوباره به حالت اولیه باید برگردید. یعنی دستها به سمت جلو و پاها خم شوند. یعنی به حالت شروع بروید و این کار را تکرار کنید.