crossfitness-use-incline-on-treadmill

چگونه از شیب تردمیل بهترین استفاده را ببریم؟

شما می دانید که با افزایش شیب تردمیل بر شدت ورزش خود با تردمیل بیافزایید و تاثیر آن را بر فیتنس خود چند برابر کنید. اگر هدف شما از کار کردن با تردمیل ،کاهش وزن است، افزایش شیب تردمیل یکی از تمرینات موثر برای رسیدن به این هدف است.

با بالا بردن شیب تردمیل ،ضربان قلب خود را بالا می برید بدون اینکه به مفاصل و ماهیچه های خود آسیب برسانید. تحقیقات نشان می گوید که افزایش شیب تردمیل بسیار موثر است و این بدان معناست که شما بدون افزایش سرعت و تنها با شیب بالای تردمیل چربی سوزی موثر خواهید داشت.

برای این کار شما می توانید با سرعت ۴ کیلومتر در ساعت به تردیج شیب تردمیل خود را افزایش دهید و یا تنها از یک شیب برای کل تمرینات استفاده کنید و بر استقامت خود تمرکز کنید.

دوندگان حرفه ای یا کوهنوردان با افزایش شیب تردمیل در واقع دویدن در محیط بیرون را بازسازی می کنند و با افزایش تدریجی شیب تردمیل از سطح زمین، ماهیچه های خود را بدون آسیب به مفاصل تقویت می کنند. این تمرینات باید شامل راه رفتن آرام و تند در فواصل گوناگون نیز باشد تا در نحوه انجام تمرینات نیز تنوع وجود داشته باشد.

در هر سطحی از فیتنس که قرار دارید افزایش شیب تردمیل کم خطرترین روش برای افزایش شدت تمرینات شماست که به راحتی منجر به چربی سوزی و کاهش وزن می شود.