crossfitness treadmill running

چگونه بر روی تردمیل بدویم؟

هیچ شکی نیست که دویدن بر روی تردمیل نسبت به دویدن ر محیط بیرون متفاوت است و اگر به درستی انجام شود مزایای بسیاری را می تواند به همراه داشته باشد. یکی از مثبت ترین ویژگی های تردمیل این است که بی خطر است و بدون اینکه نگران پستی و بلندی های زمین، آب و هوا ، سرما و گرما و روز وشب بودن باشید، می توانید فیتنس خود را بهبود بخشید.

مطمئن شوید که قبل از دویدن بدن خود را گرم کرده اید:

در حالی که دویدن بر روی تردمیل وسوسه انگیز است، اما توجه داشته باشید که قبل از دویدن ۱۰ تا ۱۵ دقیقه بر روی تردمیل به آرامی راه بروید و بسته به سطح فیتنس شما می تواند یک پیاده روی آرام با شیب کم باشد.

اضافه کردن شیب به تردمیل:

با اضافه کردن شیب ۱ تا ۲ درصد به تردمیل ،به شکل بهتری دویدن خود را نسبت به دویدن بیرون،شبیه سازی می کنید.چون دویدن در سطح صاف می تواند منجر به از دست دادن فرم طبیعی بدن شود.

قبل از دویدن ،به مراحل دویدن خود فکر کنید:

وقتی شروع به دویدن می کنید، به افزایش سرعت خود تمایل خواهید داشت. یک راه خوب برای به چالش کشیدن بدنتان شروع با سرعت مناسب و افزایش تدریجی سرعت و شیب تردمیل است. سرعت بسیار بالا وشیب زیاد نیز می تواند به ساق پا و زانو آسیب بزند و در صورت احساس درد در این ناحیه، آن را کاهش دهید.

یادتان باشد انتخاب یک تردمیل مناسب با نیاز شما، می تواند شما را در رسیدن به هدفتان کمک کند.