crossfitness jump rope

چگونه در خانه طناب بزنید؟

 همانطور که در مطالب قبلی کراس فیتنس در مورد طناب زدن و رو فرم ماندن صحبت کردیم،طناب زدن به مدت ۳۰ دقیقه می تواند در حدود ۶۰۰ کالری بسوزاند که بسیار بیشتر از میزانی است که یک تمرین کاردیو(قلبی-عروقی) معمولی می تواند بسوزاند.تنها چیزی که نیاز دارید یک طناب و یک فضای مناسب برای طناب زدن است.

قدم اول

یک طناب با طول مناسب پیدا کنید.برای این کار باید روی طناب و وسط آن بایستید و دستگیره هایش را به سمت شانه هایتان بکشید و درست در ارتفاع شانه هایتان طناب دیگر نباید کشیده شود.اگر بلند تر از شانه هایتان باشد آنوقت طناب زدنتان اشتباه می شود و اگر کوتاه تر باشد آنوقت به بدنتان فشار بدی وارد می آورد.

قدم دوم

یک فضای امن برای طناب زدن پیدا کنید.مطمئن شوید که هیچ چیز شکستنی در اطراف وجود ندارد.باید فاصله لازم را از در و پنجره و مبل ها داشته باشید تا بتوانید به راحتی طناب را دورتان بچرخانید بدون اینکه با شیئی اصابت کند.

قدم سوم

سطح مناسب را انتخاب کنید.پرش بر روی فرش مناسب نیست.سیمان هم از آن جا که به زانو هایتان آسیب می رساند انتخاب درستی نیست.زمین های چوبی بهترین گزینه برای پرش با طناب هستند.

قدم چهارم

۵ تا ۱۰ دقیقه در ابتدا بپرید و بین آن ها استراحت کنید و در جا راه بروید.در حالیکه بدنتان عادت به طناب زدن می کند،زمان آن را افزایش دهید تا به هدفتان برسید.۲۰ تا ۳۰ دقیقه طناب زدن برای سوزاندن کالری مناسب است.

اگر این پست برایتان مناسب بوده است،آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.