crossfitness-reverse-setting-on-elliptical-machine

یک تمرین موثر با الپتیکال HORIZON ELITE

با استفاده از الپتیکال Horizon Elite  هر زمان از سال می توانید یک راه عالی برای فیتنس خانگی و تناسب اندام خود داشته باشید. الپتیکال کم خطر ترین وسیله ورزشی خانگی با بیشترین تاثیر در بهبود استقامت و قدرت بدن شماست .

ما هم سعی می کنیم برخی از بهترین تمریناتی را که می تواند برای شما موثر بوده باشد را به شما معرفی کنیم تا نتیجه دلخواه خود را بگیرید. اولین تمرینی که می تواند برای شما موثر باشد برای کسانی است که تازه ورزش با اسکی فضایی را شروع کرده اند.

مجموع زمان این تمرین ۲۵ تا ۳۰ دقیقه است.

 warm up یا گرم کردن بدن برای ۵ دقیقه:

با استفاده از تنظیم دستی الپتیکال خود  را روی شیب ۰ ٪ و مقاومت ۰٪ قرار دهید. و بدون استفاده از دسته ها ،تنها با پاهایتان حرکت کنید تا کمکم ضربان قلب تان بالا بیاید. این کار را برای ۵ دقیقه انجام دهید.

ورزش با الپتیکال برای ۲۵ تا ۳۰ دقیقه:

به اندازه یک تا سطح مقاومت دستگاه را افزایش دهید، تا جایی که تفاوت و فشار را نسبت به مرحله قبل احساس کنید.  از دسته ها برای حرکت همزمان با پاهایتان استفاده کتید. این کار ضربان قلب شما را بالا می برد . سطح تاثیر گذاری برای شما خواهد بود. و تا به انتها این کار را انجام دهید.

 سرد کردن بدن برای ۵ دقیقه:

 مقاومت دستگاه را به حالت اولیه برگردانید و بدون شیب و مقاومت دستگاه بر روی الپتیکال پدال بزنید. تا ضربان قلب شما پایین بیاید.