crossfitness-rower

۸۰۰ کالری در ساعت بسوزانید

چرا باید دستگاه روئینگ را امتحان کنید؟

شاید شما بارها دستگاه روئینگ را در باشگاه دیده باشید اما به دلایلی به سمت آن نروید. ممکن است از اینکه به اشتباه حرکت آن را انجام دهید، از استفاده آن دوری کنید. اما استفاده ورزشکاران حرفه ای از روئینگ و دیدن اثرات آن شما را نیز به وسوسه بیاندازد. پس چرا نباید از آن استفاده کنید؟

روئینگ یک ورزش موثر برای تمام بدن

شاید برای بار اول اینگونه به نظر برسد که برخی اشتباهات اولیه در استفاده از روئینگ (قایقی واگرا) عادی باشد، اما استفاده مداوم از آن مستلزم یادگیری فرم صحیحی و برخی تکنیک های لازم است.

روئینگ می تواند یک ورزش بسیار عالی و کارآمد و مفید در این روزها باشد و یک انتخاب عالی برای کل بدن به حساب می آید. بسته به نوع استفاده ای که از آن می کنید می توانید در زمینه هوازی ظرفیت خود را افزایش دهید و یا قدرت و استقامت بدنی خود را بالا ببرید.

روئینگ (قایقی واگرا) این روزها از دستگاه های محبوب بدنسازی و فیتنس در تمام باشگاه محسوب می شود. که از قوی ترین دلایل آن می توان به تاثیر شدید آن بدون کوچکترین آسیبی به بدن است.

چه چیزی باعث می شود که روئینگ به یک دستگاه محبوب تبدیل شود؟

در اینجا چند مزیت از دستگاه روئینگ را با هم مرور می کنیم:

  1. دستگاه روئینگ نه تنها یک ماشین هوازی است ، بلکه می تواند تمرینات قدرتی را ارائه دهد که عضلات پا، شکم ،بازو ها و شانه ها را تحت تاثیر قرار دهد.
  2. روئینگ یک ورزش آرام و کم خطر را برایتان فراهم می کند.
  3. شما می توانید به طور متوسط حدود ۸۰۰ کالری در ساعت را با روئینگ بسوزانید.
  4. از روئینگ (قایقی واگرا ) می توانید به صورت انفرادی و یا به عنوان یک ورزش مکمل در کنار سایر تمرینات فیتنس و بدنسازی خود استفاده کنید، درست مانند اسپینینگ که به محبوبیت فراوانی رسیده است.

روئینگ محبوب خود را همین حالا خریداری کنید.